Voordelen voor cliënten

Wilt u langs komen? Maak een afspraak

Voordelen voor cliënten

Voor de cliënt gelden door onze specialisatie in assurance-opdrachten (ook) de volgende voordelen:

  • Wij hanteren korte communicatielijnen wat onder meer de doorlooptijd en efficiency in de controle ten goede komt;
  • Wij zijn gespecialiseerd in het verrichten van controleopdrachten waardoor wij een hoge kwaliteit leveren tegen een concurrerende audit-fee;
  • Hoe meer u voorbereid (al dan niet in samenwerking met een ander accountantskantoor of administratiekantoor) hoe efficiënter en effectiever de audit verloopt wat uiteraard resulteert in een lagere audit-fee van onze kant. Zo kunt u vooraf alle controle-informatie voorbereiden door het aanleggen van een balansdossier met alle specificaties, het opstellen van de concept jaarrekening en het uitvoeren van pre-audit werkzaamheden; etc. (zie ook http://www.auditnlwest.nl/23847/Voordelen-voor-kantoren);
  • Uw aanspreekpunt is altijd een Registeraccountant met voldoende recente controle-ervaring;
  • Wij werken met de modernste controletechnieken, waaronder het gebruik van elektronische dossiers en de software van Make Life Easier (MLE). Dit bevordert onder meer het effectief en efficiënt vastleggen van controle-informatie;
  • De Administratieve Organisatie en Interne Beheersing (AO/IB) van uw organisatie kunt u verder optimaliseren mede door opvolging van onze bevindingen en adviezen uit de controle:
  • U kunt daarnaast ook kosten voor de controle besparen door onze specialisatie, genoemde voordelen en verdere optimalisatie van de AO/IB van uw organisatie;
  • Wij zijn volwaardig lid van het SRA. Hierdoor mogen wij het SRA-keurmerk dragen en staan wij garant voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit. En dit lidmaatschap biedt ons de mogelijkheden vergelijkbaar met dat van een groot kantoor maar met het behoud van de voordelen zoals het het persoonlijke, rechtstreekse contact, (korte communicatielijnen direct op het juiste niveau etc.) van een klein kantoor;
  • Wij bieden een integrale controle-aanpak.  Waarbij wij in een duidelijke en gestructureerde aanpak bepalen in hoeverre de inzet van IT- Auditexperise van belang is en hoe deze het beste kan worden ingezet. Wij beschikken hiervoor over ervaren IT auditors die wij (via IT Risk Control) indien nodig aan het controleteam zullen toevoegen;
  • Wij werken voornamelijk bij u op locatie zodat wij uw business goed leren kennen wat de effectiviteit in de controle ten goede komt en waardoor u direct op de hoogte blijft van de ontwikkelingen en voortgang van de controle;
  • Wij bespreken transparant met u de mogelijkheden en voorwaarden voor de uitvoering van de opdracht, en de te verwachten audit-fee. Dit geeft vooraf duidelijkheid over de audit-fee en voorkomt verassingen achteraf; 

Maak een vrijblijvende afspraak

Mocht u nog vragen of interesse hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen of een vrijblijvende afspraak met ons maken. U kunt ons vrijblijvend bereiken op info@auditnlwest.nl of ga naar contact.


Ga naar contact

AuditNL West

T. +31 (0) 6 - 17 99 28 68
E. info@auditnlwest.nl

Skype: mario@auditnlwest.nl

Algemene voorwaarden

KvK: 61074217

Postadres
Hoylede 27
2642 JJ Pijnacker

Bezoekadres
Goudstraat 99A (unit 3)
2718 RD Zoetermeer

Twitter